Pytanie z dnia 17 czerwca 2020
Witam kupiłem na serwisie allegro drut spawalniczy do spawania aluminium mam spawarkę spawam od kilku lat towar został wysłany na drugi dzień do paczkomatu paczkę odebrałem dwa dni jak była do odebrania drut sprawdziłem w niedzielę i mając gaz argon 4.0 co według większość osób Jeszcze z świeżej butli powinno wystarczyć do spawania aluminium ale spaw nie chciał się wtopić w aluminium czyli krótko mówiąc spaw nie trzymał się i nie dało się spawać napisałem do sprzedawcy otrzymałem wiadomość że według ich potrzeba minimum argon 45 odesłałem dwie rolki drutu jeden cały drugi właśnie trochę użyty do testu i kupiłem Jeszcze pancerz do drutu odesłałem i złożyłem reklamację i po 14 dniach otrzymałem wiadomość którą sami wysłali do dystrybutora i otrzymali na maila wiadomość "Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Drut jest wolny od wad, był dziś był testowany na spawalni. Być może jest to kwestia ustawień urządzenia, butli, umiejętności. Towar można odebrać na swój koszt z serwisu, jeśli kupujący jest tym zainteresowany podam adres odbioru." co mogę zrobić w takiej sytuacji chcę otrzymać zwrot pieniędzy i nie chcę towar nie zamierzam płacić żeby on wrócił do mnie
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.