Pytanie z dnia 07 października 2016

Witam kupiłem telefon przez internet z roczną gwarancją producenta (z chin) po miesiącu reklamacja, według regulaminu telefon zostaje wysłany do producenta do chin wszystko trwa od 30 do 90 dni i tak też się stało. Telefon wrócił naprawiony i po miesiącu kolejna reklamacja. Telefon odesłany po tygodniu nie naprawiony z ekspertyzą z serwisu komórkowego że został uszkodzony przez wyładowanie atm. Teraz moje pytanie czy sprzedawca złamał prawo nie wysyłając telefonu do producenta, serwis który przeprowadził ekspertyzę nie jest przedstawicielem tejże firmy która wyprodukowała telefon.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.