Pytanie z dnia 11 sierpnia 2023

Witam , kupiliśmy bramę garazowa firma przyjechała zrobiła pomiar zażądali zaliczki w kwocie 2800 reszta po montażu i przywiezieniu bramy.zoarala spisana umowa , dostałam potwierdzenie wpłaty zaliczki czas oczekiwania był 7 dni niestety firma nie wywiązała się, napoje z arku było że coś z profilami później że producent , następnie że samochód jechał z bramami ale nie dojechał do mnie i ich też oszukano. Niestety ciagle spycharki że czekają na zwrot zaliczek od producenta że oieniadze będą niestety oczywiście pieniążków nie ma było to tylko mydlenie . Wysłałam pismo listem poleconym z wyznaczonym terminem na zwrot niestety do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi nie odbierają telefonów. Co mogę zrobić zglosic sprawę na policję? Czy prosto do sadu , rzecznik praw konsumenta no już naprawdę nie wiem co robi

Dzień dobry, można zgłosić na Policję możliwość popełnienia przestępstwa oszustwa, można również pozwać tę firmę do sądu cywilnego o zwrot zaliczki w związku z niewykonaniem usługi. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 sierpnia 2023 15:49 Zmodyfikowano dnia: 16 sierpnia 2023 15:49 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.