Pytanie z dnia 02 listopada 2018
Witam. Mam pewien problem i nie bardzo wiem co zrobić w tej sytuacji. Mianowicie zamówiłem na stronie Allegro.pl blaty do szafek kuchennych. Po jakiś dwóch tygodniach od złożenia zamówienia towar dotarł. Kurier wylądował paczki i pojechał. Po wniesieniu i odpakowaniu towaru okazało się ze jest uszkodzony. Jak najszybciej zgłosiłem sprawę do sprzedającego. Niestety sprzedający stwierdził ze nic nie może w tej sprawie zrobić ponieważ nie spisałem protokołu uszkodzonego towaru z kurierem i jest to jedyny dokument przez który przyjmie reklamacje. Nie wiem co mam teraz zrobić. Miałem kiedyś podobny problem i sprzedający od razu przyjął towar. Proszę o odpowiedz co w tym przypadku powinienem zrobić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę bezzwłocznie skontaktować się z firmą kurierską, żeby spisali protokół uszkodzeń. Na ich stronie powinna być wskazana procedura reklamacyjna. Za dostawę odpowiada przewoźnik (kurier) i to do niego są roszczenia. Trzeba ustalić czy towar został wysłany uszkodzony czy uległ uszkodzeniu w transporcie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.