Pytanie z dnia 17 października 2016

Witam, mam pewien problem z klientem. Pracuję w sklepie komputerowym, klient chciał nabyć sprzęt komputerowy na raty, zawarliśmy odpowiednia umowę i nie wywiązuje się z niej. Zapłacił tylko pierwszą ratę, która była również zaliczką. Na telefony przestał odpowiadać, blokuje teraz mój numer, to samo z mejlami. Pod adresem zamieszkania byłam kilkukrotnie i nikt mi nie otworzył.
Bardzo proszę o odpowiedź co mogę w takiej sytuacji zrobić. Pozdrawiam

Dzień dobry, czy Pani jest tylko pracownikiem wierzyciela czy też wierzycielem ? Jak dokładnie została skonstruowana umowa ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 października 2016 16:57 Zmodyfikowano dnia: 17 października 2016 16:57 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.