Pytanie z dnia 17 października 2016
Witam, mam pewien problem z klientem. Pracuję w sklepie komputerowym, klient chciał nabyć sprzęt komputerowy na raty, zawarliśmy odpowiednia umowę i nie wywiązuje się z niej. Zapłacił tylko pierwszą ratę, która była również zaliczką. Na telefony przestał odpowiadać, blokuje teraz mój numer, to samo z mejlami. Pod adresem zamieszkania byłam kilkukrotnie i nikt mi nie otworzył.
Bardzo proszę o odpowiedź co mogę w takiej sytuacji zrobić. Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy Pani jest tylko pracownikiem wierzyciela czy też wierzycielem ? Jak dokładnie została skonstruowana umowa ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.