Pytanie z dnia 09 listopada 2017
Witam, mam poważne problemy z firmą Ruch S.A. Jestem agentem w tej firmie od 2014 mam od nich dwa kioski, w jednym z nich są ciagle problemy systemowe w skrócie sprzedany towar nie schodzi że stanu stan samej kasy pos powinna zająć już miejsce w muzeum ciągle problemy z łączności z serwerem dokumenty pz wz nie są wgrywanie na czas różnice stanów towaru między programem kasa a market , w czasie wykonywania ściągnięcia że stanu towaru którego fiz nie ma po paru dniach towar wraca na stan w systemie tworzą się manka w towarze mimo zgłoszeń do serwisu i ruch otrzymuje odp typu że niby się zgadza że to wina moja bądź zejdzie samo że stanu lecz nie schodzi, nie możliwe, bądź problem globalny.... Ruch nie robi inwentaryzacji kwotowych tylko ilościowe tak więc nie zwracają uwagę na to że sprzedaż jest kasa im na konto idzie tylko jak stan się nie zgadza ponownie trzeba płacić za towar którego nie ma bo tak jest w markecie miałam kolejna inwentaryzacje i zapowiada się że ponownie będzie nota na kwotę 10tys już jedną taką kwotę placilam następnej nie mam zamiaru niestety nie mamy możliwości uds danych z kasy bo ruch założył blokady help desk tłumaczy się że nie mają uprawnień, a ruch nie odpowiada na listy przesłane do ich siedziby, bądź straszą na kasach pos że za udostępnienie inf dotyczących ruch sa jest łamaniem przepisów wynikających z umowy uas, miałam kamerę w kiosku z filmów nic nie wynika aby ktoś fizycznie wynosił towar z punktu, pan podczas inwentaryzacji sam powiedział że są błędy systemowe że gdy wyskakuje błąd tzw czarne okienko jak to kioskarze nazywają nic nie sprzedawać bo wtedy towar nie schodzi że stanu ale dlaczego dopiero po fakcie i dlaczego sam ruch nie ostrzega przed problemem i nic z tym faktem nie robi tylko wystawia noty z terminem 7dni
Pozdrawiam
Liczę na Państwa jakimkolwiek pomoc
Agnieszka
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.