Pytanie z dnia 21 stycznia 2021

Witam. Mam problem. 10 listopada oddałam Tel do naprawy do serwisu sieci Play. Miałam uszkodzony wyświetlacz. Moja gwarancja tego nie obejmuje, ale wolałam naprawić go w serwisie sieci z której go mam, niż dać gdziekolwiek i stracić pląby. Poprosiłam o tel z kosztorysem naprawy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam informacji o postępach w naprawie, czy jakich kolwiek. Byłam w punkcie play z zapytaniem o Tel dwukrotnie i jedyne co usłyszałam, to to że nie wiedzą gdzie aktualnie znajduje się ten sprzęt. Proszę o pomoc, jakieś rady co robić.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.