Pytanie z dnia 13 stycznia 2018

Witam
Mam problem, bo sprzedałam lornetkę po moim teściu.
Osoba, która ją kupiła twierdzi, że paruje od środka i jest to wada o której nie wiedział. Chce zwrotu dokonać.
Tylko, że sprawdzałam w domu nie widziałam tej wady oraz tescio nigdy się nie skarżył by coś się z nią działo więc nie wiem czy osoba kupujaca mówi prawdę. Ewentualnie czy możliwe żeby podczas dostawy coś się stało jej?
Jest to lornetka z wyższej półki koszt nowej to około 3000, sprzedana była za 2150 plus darmowa wysyłka. Cena była opuszczona z 2500 bo były dwie ryski i twierdził że przez to może być problem z patrzeniem przez nią. Ale ogólnie raczej nie wpływa to na jakość widzenia. ( ale nie mam pewności bo nie jestem znawca)
Czy muszę przyjąć zwrot?

Dzień dobry, nie wiedząc, czy lornetka faktycznie ma wadę, nie sposób stwierdzić, co powinna Pani zrobić. W takiej sytuacji należałoby poinformować kupującego o konieczności zbadania czy wada faktycznie występuje, czy nie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 stycznia 2018 17:56 Zmodyfikowano dnia: 16 stycznia 2018 11:00 Obejrzało: 341 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.