Pytanie z dnia 19 czerwca 2018

Witam mam problem i proszę o poradę. Dnia 10 czerwca sprzedalem auto sprawne bez wad ukrytych. Dzisiejszego dnia dostałem telefon od kupca z informacją że chce zwrotu pieniędzy ponieważ auto się zepsuło. Twierdzi że silnik bierze olej i ukryłem to przed nim. W dniu zakupu kupujący nie był na stacji diagnostycznej ani nie konsultował się z żadnym specjalistą. Kupujący straszy mnie że ma prawo do zwrotu z tytułu rękojmi lub chce bym pokrył koszt naprawy auta. Dodam że kupujący przez 9 dni mógł korzystać z auta w sposób niewłaściwy bądź wymienić części na niesprawne. Kupujący twierdzi że uzyska od mechanika ekspertyzę która udowodni wady ukryte przy sprzedaży.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.