Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020
Witam. Mam problem, otóż jakiś czas temu zgubiłam kartę obiegową do pracy. Niedługo kończy mi się umowa na czas określony i powinnam oddać ją pracodawcy. Co powinnam w tym przypadku zrobić?
Dziękuję.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od przepisów, obowiązujących u pracodawcy. Co do zasady na pewno trzeba o tym poinformować pracodawcę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Sądzę że jedynym rozwiązaniem jest zgłoszenie jak najszybciej tego faktu pracodawcy, i tak nie uniknie Pani koniecznosci ujawnienia braku karty, a dalsza zwłoka moze być negatywnie oceniana przez pracodawcę, powodować utratę zaufania co moze mieć znaczenie przy decyzji o ewentualnym przedłużeniu umowy
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.