Pytanie z dnia 18 października 2017

Witam, mam problem ponieważ mój usługobiorca popełnił masę błędów co naraziło mnie na dodatkowe koszty poprawek remontowych. Zawarłem z nim umowę porozumienie na określoną kwotę jednak nie wpisalismy terminu spłaty tego odszkodowania. Czy jest jakiś ramowy termin w takim wypadku? Dodam że termin został ustalony jedynie ustnie i usluhobiorca zobowiązał się wpłacić mi pieniądze na drugi dzień. Oczywiście słowa nie dotrzymał a minął już tydzień. Dziekuje

Dzień dobry, w takiej sytuacji proszę wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, wskazując w nim ostateczny termin wywiązania się z zobowiązania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2017 20:59 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2017 20:59 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.