Pytanie z dnia 24 listopada 2016
Witam! mam problem-sprowadziłam towar z zagranicy do swojego sklepu na zamówienie klientki. Teraz ona zrezygnowała z odbioru, bo nie doczytała na stronie,że odbiór w sklepie 0zł, myślała,że za darmo wyślę jej towar. Płatność za dostawę poniosłam ja. Czy mogę ją obciążyć za dostawę, a zwrócić za nieodebrany towar? Klientka zapłaciła z góry tylko za towar.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy klientką jest osoba fizyczna czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.