Pytanie z dnia 24 listopada 2016

Witam! mam problem-sprowadziłam towar z zagranicy do swojego sklepu na zamówienie klientki. Teraz ona zrezygnowała z odbioru, bo nie doczytała na stronie,że odbiór w sklepie 0zł, myślała,że za darmo wyślę jej towar. Płatność za dostawę poniosłam ja. Czy mogę ją obciążyć za dostawę, a zwrócić za nieodebrany towar? Klientka zapłaciła z góry tylko za towar.

Dzień dobry, czy klientką jest osoba fizyczna czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 listopada 2016 09:28 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.