Pytanie z dnia 19 marca 2018

Witam mam problem z bankiem ,w lipcu zeszłego roku spłaciłem kredyt przed czasem nikt na infolinii nie powiedział że muszę napisać dyspozycję dowiedziałem się przez przypadek że kredyt jest niezamknięty i przez cały czas naliczane były odsetki, napisałem miesiąc temu reklamację i dyspozycję zamknięcia kredytu bank milczy a odsetki są naliczane 20 zł. dziennie. Proszę o poradę co mogę z tym zrobić

Jeżeli nie był to kredyt w rachunku bieżącym to bank nigdy nie dokona spłaty kredytu samodzielnie, nawet, gdy wpłacimy całą kwotę na rachunek kredytowy. Zawsze potrzebna jest dyspozycja klienta, że kredyt chce spłacić, częściowo lub całkowicie. W przeciwnym razie wpłacone środki będą traktowane jako nadpłacone raty i bank z tych środków będzie pobierał kolejne raty kredytu wraz z odsetkami wynikającymi z harmonogramu. Jedyne na co może Pan liczyć to art. 8 Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Zgodnie z tym artykułem, jeżeli bank nie dotrzyma terminu na udzielenie odpowiedzi na reklamację (30 dni lub po przedłużeniu - 60 dni), wówczas reklamację uznaje się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta. Jeśli jest Pan zadowolony z udzielonej odpowiedzi, uprzejmie proszę o wydanie opinii i kliknięcie przycisku "Wyślij podziękowanie". Zajmie to kilka sekund, a myślę, że jest korzystną ceną za udzieloną odpowiedź prawną :)

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 marca 2018 08:59 Zmodyfikowano dnia: 22 marca 2018 08:59 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.