Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam. Mam problem z bankiem za granicą.
Konkretnie Francja. Po pierwszej wypłacie kartą w polskim bankomacie, dostałem informacje z banku że bankomat zawirusował moją kartę i została zablokowana. W celu odblokowania konta powinienem przelać im 2500E które mi zwrócą w przeciągu 3 h i odblokują mi konto. Czy spotkali się Państwo z taką praktyką bo szczerze nie wiem co robić i nie mogę wypłacić reszty środków. Z góry dziękuję za pomoc.

To wygląda na próbę wyłudzenia środków (może na bankomacie była nielegalna nakładka). Trzeba byłoby zwrócić się pisemnie do banku (lub polskiego oddziału). W razie potrzeby proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (+48 694 903 756).

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 14:39 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:39 Obejrzało: 362 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.