Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020
Witam. Mam problem z bankiem za granicą.
Konkretnie Francja. Po pierwszej wypłacie kartą w polskim bankomacie, dostałem informacje z banku że bankomat zawirusował moją kartę i została zablokowana. W celu odblokowania konta powinienem przelać im 2500E które mi zwrócą w przeciągu 3 h i odblokują mi konto. Czy spotkali się Państwo z taką praktyką bo szczerze nie wiem co robić i nie mogę wypłacić reszty środków. Z góry dziękuję za pomoc.
Michał Burtowy Adwokat (Od 2015)
Michał Burtowy - Kancelaria Adwokacka
Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
To wygląda na próbę wyłudzenia środków (może na bankomacie była nielegalna nakładka). Trzeba byłoby zwrócić się pisemnie do banku (lub polskiego oddziału). W razie potrzeby proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (+48 694 903 756).
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.