Pytanie z dnia 12 maja 2016

Witam mam problem z cyfrowym Polsatem a dokładnie z internetem który mi zaproponowali. Nie podpisałem z nimi żadnej umowy a sprzęt odesłałem w raz z rezygnacja do siedziby firmy o jeden dzień spóźniony 14 dniowej możliwości wypróbowania internetu. Teraz otrzymuję od nich fakturę do zapłaty za coś z czego nie korzystam. Wmawiając mi że umowa obowiązuje.Mimo prób rozmów oni przystają przy swoim. Co mam robić. Proszę o poradę

Dzień dobry, nie bardzo rozumiem. Skoro nie zawierał Pan żadnej umowy, to jaką rezygnację wysłał? Proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Czy ma Pan jakieś dokumenty w tej sprawie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 maja 2016 09:26 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.