Pytanie z dnia 09 lipca 2022

Witam, mam problem z kamerzyst, która rok temu filmował mój slub i wesele. Film który dostalam (duzo po terminie, który był wpisany w umowie) odbiega znacznie od tego o czym bylam przekonywana. Dzwiek jest koszmarny i i da się tego oglądać. Kamerzysta miał naprawić błąd ale mija 7 miesięcy i nic nie zostało poprawione, rekompensaty odmówił. Co mogę zrobić w tej sprawie i gdzie się udać? Dziękuję z góry za odpowiedź. Pozdrawiam.

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani skierować do kamerzysty wezwanie do spełnienia roszczenia z tytułu rękojmi za wadliwie wykonaną usługę (np. odstąpienie od umowy i zwrot ceny), a następnie w razie braku reakcji - pozew do sądu z tym roszczeniem. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 lipca 2022 11:50 Zmodyfikowano dnia: 11 lipca 2022 11:50 Obejrzało: 339 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, pozostaje droga postępowania sądowego - sprawy takie były już przez sąd rozpatrywane z korzyścią dla par (na zasadzie odpowiedzialności kontraktowej - za niewłaściwe wykonanie umowy lub na zasadzie odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych). Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 lipca 2022 21:41 Zmodyfikowano dnia: 11 lipca 2022 21:41 Obejrzało: 338 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem