Pytanie z dnia 09 lipca 2022

Witam, mam problem z kamerzyst, która rok temu filmował mój slub i wesele. Film który dostalam (duzo po terminie, który był wpisany w umowie) odbiega znacznie od tego o czym bylam przekonywana. Dzwiek jest koszmarny i i da się tego oglądać. Kamerzysta miał naprawić błąd ale mija 7 miesięcy i nic nie zostało poprawione, rekompensaty odmówił. Co mogę zrobić w tej sprawie i gdzie się udać? Dziękuję z góry za odpowiedź. Pozdrawiam.

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani skierować do kamerzysty wezwanie do spełnienia roszczenia z tytułu rękojmi za wadliwie wykonaną usługę (np. odstąpienie od umowy i zwrot ceny), a następnie w razie braku reakcji - pozew do sądu z tym roszczeniem. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 lipca 2022 11:50 Zmodyfikowano dnia: 11 lipca 2022 11:50 Obejrzało: 291 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, pozostaje droga postępowania sądowego - sprawy takie były już przez sąd rozpatrywane z korzyścią dla par (na zasadzie odpowiedzialności kontraktowej - za niewłaściwe wykonanie umowy lub na zasadzie odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych). Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 lipca 2022 21:41 Zmodyfikowano dnia: 11 lipca 2022 21:41 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.