Pytanie z dnia 09 lipca 2022
Witam, mam problem z kamerzyst, która rok temu filmował mój slub i wesele. Film który dostalam (duzo po terminie, który był wpisany w umowie) odbiega znacznie od tego o czym bylam przekonywana. Dzwiek jest koszmarny i i da się tego oglądać. Kamerzysta miał naprawić błąd ale mija 7 miesięcy i nic nie zostało poprawione, rekompensaty odmówił. Co mogę zrobić w tej sprawie i gdzie się udać? Dziękuję z góry za odpowiedź. Pozdrawiam.
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani skierować do kamerzysty wezwanie do spełnienia roszczenia z tytułu rękojmi za wadliwie wykonaną usługę (np. odstąpienie od umowy i zwrot ceny), a następnie w razie braku reakcji - pozew do sądu z tym roszczeniem. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, pozostaje droga postępowania sądowego - sprawy takie były już przez sąd rozpatrywane z korzyścią dla par (na zasadzie odpowiedzialności kontraktowej - za niewłaściwe wykonanie umowy lub na zasadzie odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych). Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.