Pytanie z dnia 10 marca 2017

Witam .
Mam problem z moim ubezpieczycielem , w czerwcu jadąc do Holandii na dwa miesiące wykupiłam ubezpieczenie od nagłych zachorowań i opieki szpitalnej , i niestety musiałam z tego skorzystać oczywiście podałam nr polisy i zawiadomiłam ubezpieczyciela i teraz pojawia sie problem , faktura została wysłana na mój adres i to ja mam ja zapłacić , ubezpieczyciel żąda odemnie dokumentacji medycznej której szpital nie chce mi wydać bez stawienia sie osobiście na miejsce , szpital straszy mnie komornikiem a ubezpieczyciel informuje ze bez dokumentacj nie zapłaca . Co w takiej sytuacji mam zrobić ?

Z góry Dziękuję za odpowiedz .
Pozdrawiam

Dzień dobry, przede wszystkim proszę się zapoznać z warunkami umowy ubezpieczenia, którą Pani zawarła. Bez jej analizy nie sposób bowiem ocenić co powinna Pani w tej sytuacji zrobić. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2017 14:25 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Paragraf 22. Proszę spróbować przekazać fakturę ubezpieczycielowi oraz przedłożyć też oświadczenie, o odmowie wydania dokumentacji medycznej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 marca 2017 14:32 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.