Pytanie z dnia 10 marca 2017

Witam .
Mam problem z moim ubezpieczycielem , w czerwcu jadąc do Holandii na dwa miesiące wykupiłam ubezpieczenie od nagłych zachorowań i opieki szpitalnej , i niestety musiałam z tego skorzystać oczywiście podałam nr polisy i zawiadomiłam ubezpieczyciela i teraz pojawia sie problem , faktura została wysłana na mój adres i to ja mam ja zapłacić , ubezpieczyciel żąda odemnie dokumentacji medycznej której szpital nie chce mi wydać bez stawienia sie osobiście na miejsce , szpital straszy mnie komornikiem a ubezpieczyciel informuje ze bez dokumentacj nie zapłaca . Co w takiej sytuacji mam zrobić ?

Z góry Dziękuję za odpowiedz .
Pozdrawiam

Dzień dobry, przede wszystkim proszę się zapoznać z warunkami umowy ubezpieczenia, którą Pani zawarła. Bez jej analizy nie sposób bowiem ocenić co powinna Pani w tej sytuacji zrobić. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2017 14:25 Obejrzało: 353 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Paragraf 22. Proszę spróbować przekazać fakturę ubezpieczycielowi oraz przedłożyć też oświadczenie, o odmowie wydania dokumentacji medycznej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 marca 2017 14:32 Obejrzało: 353 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem