Pytanie z dnia 24 marca 2017

Witam, mam problem z naprawą ekspresu do kawy, mianowicie dostaliśmy z żoną ekspres na prezent ślubny z zakładu pracy żony, sprzęt był wzięty na fakturę, po ponad roku czasu zepsuł się, a w gwarancji jest zawartę, że sprzęt kupowany na firmę ma gwarancję skróconą do roku czasu. Moje pytanie jest czy można w tym wypadku powoływać się na rękojmie? Jeżeli tak to na jakich zasadach itp? Dodam, że problem z ekspresem polega na wolnym nalewaniu kawy(jakby dysze były gdzieś zapchane) oraz podczas mielenia kawy, kawa wysypuje sie z boku ekspresu. Ekspres był używany prawidłowo, odkamienianie było robione w zalecanym terminie i przy użyciu zalecanych środków. Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.