Pytanie z dnia 24 marca 2017
Witam, mam problem z naprawą ekspresu do kawy, mianowicie dostaliśmy z żoną ekspres na prezent ślubny z zakładu pracy żony, sprzęt był wzięty na fakturę, po ponad roku czasu zepsuł się, a w gwarancji jest zawartę, że sprzęt kupowany na firmę ma gwarancję skróconą do roku czasu. Moje pytanie jest czy można w tym wypadku powoływać się na rękojmie? Jeżeli tak to na jakich zasadach itp? Dodam, że problem z ekspresem polega na wolnym nalewaniu kawy(jakby dysze były gdzieś zapchane) oraz podczas mielenia kawy, kawa wysypuje sie z boku ekspresu. Ekspres był używany prawidłowo, odkamienianie było robione w zalecanym terminie i przy użyciu zalecanych środków. Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.