Pytanie z dnia 11 lutego 2017
Witam. Mam problem z operatorem komórkowym. Mam sądownie orzeczoną upadłość konsumencką. Jestem na etapie ustalania listy wierzycieli. Syndyk powiadomił o toczącym się postępowaniu wszystkich wierzycieli i podmioty świadczące mi usługi - w tym właśnie operatora komórkowego. Abonament telefoniczny nigdy nie miał zaległości, jest opłacany zawsze przed czasem (w tym momencie jest nawet spora nadpłata). Nie został też zgłoszony do upadłości. Mimo to został numer zawieszony. Po interwencji na infolinii powiedziano mi, że mają prawo blokować numer, a dalsze decyzje może wydawać syndyk. Podano mi maila na którego powinna być wysłana decyzja syndyka. Złożyłam ja reklamację, syndyk (dwukrotnie) wysłał maila z decyzją o odblokowaniu i kontynuowaniu umowy. Mimo to operator nie honoruje decyzji i blokuje numer. Nie stać mnie na opłacanie abonamentu i dodatkowo innego telefonu, żeby mieć kontakt np. z syndyk. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Przestać opłacać faktury? I jakie to może mieć konsekwencje dla toczącego się postępowania? W jego trakcie nie wolno się zadłużać. Czy istnieje jakaś podstawa prawna na jakiej mogę żądać odblokowania numeru bądź zamknięcia umowy, żeby nie ponosić kosztów abonamentu?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.