Pytanie z dnia 04 sierpnia 2017

Witam,
mam problem z reklamacją laptopa. Laptop HP zakupiony w grudniu 2016 roku w sklepie NEONET zaczął się psuć (łącznie 5 wad, m.in. klawisze, problemy z kamerą i systemem). 21 czerwca 2017 laptop został oddany do reklamacji do sklepu NEONET, w którym został zakupiony. Po dwóch tygodniach na stronie sklepu, gdzie możliwe jest śledzenie stanu reklamacji ukazała się informacja, że laptop trafił do serwisu (i ta informacja utrzymuje się do dziś). 19 lipca 2017 z powodu braku odpowiedzi w sprawie reklamacji zadzwoniłam do Neonetu i dowiedziałam się, że zaszła pomyłka: laptop został wysłany do serwisu nie tej firmy, przez co został zwrócony z powrotem do Neonetu. Dziś, tj. 4 sierpnia byłam w sklepie Neonet osobiście i dowiedziałam się, że laptop nadal znajduje się w sklepie i nie został wysłany do serwisu. Sprzedawczyni zapewniła, że od dłuższego czasu czekają na kuriera od HP, jednak ten nie przyjeżdża po odbiór laptopa. Ponadto z firmą HP nie ma kontaktu - nie odbierają telefonów.
Moje pytanie brzmi - co mogę zrobić w takiej sytuacji? Laptop jest mi potrzebny do pracy, a w sklepie leży już ponad miesiąc i nie zapowiada się, żeby szybko został zwrócony z "naprawy" (do której najpierw musi trafić). Czy mogę wymagać od sklepu w takiej sytuacji zwrotu pieniędzy lub wydania nowego, wolnego od wad sprzętu? Krążą także plotki, że firma HP upada. Co mogę zrobić, jeśli rzeczywiście tak by się działo/stało?
Bardzo proszę o odpowiedź.

Dzień dobry, czy laptop był reklamowany w ramach rękojmi czy gwarancji ? Jeśli w ramach gwarancji, jakie są warunki gwarancji ? Czy laptop był kupiony w ramach prowadzonej działalności gospodarczej czy też nabył go Pan jako osoba fizyczna ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 sierpnia 2017 10:00 Zmodyfikowano dnia: 9 sierpnia 2017 10:00 Obejrzało: 319 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.