Pytanie z dnia 03 lipca 2018
Witam, mam problem z wyegzekwowaniem otrzymania pieniędzy za zwrócony towar (grę na konsolę). Po otrzymaniu odesłanej przeze mnie przesyłki, sklep napisał mi, że nierozwiązywalnym problemem zwrotu jest brak folii. Dużo czytałem o prawach konsumenta i ze znacznej ilości artykułów wynika, że mam prawo zwrócić zakup bez podania przyczyny do 14dni, jeśli nie jest zniszczony oraz nie zawiera się w przypadkach opisanych w Art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. Zdaniem drugiej strony towar stracił na tyle na wartości przez odpakowanie z folii, że nie podlega zwrotowi. Czy według Państwa mogę dopominać się zwrotu, czy mam do tego podstawy i szanse? Nie jestem niestety wykwalifikowany w tej kwestii i nie wiem jak dyskutować z nimi lub z ich prawnikiem, na którego się powołują. Proszę o poradę w tej kwestii.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.