Pytanie z dnia 05 maja 2017

Witam, mam problem.. Zakupilem telefon w Saturnie okolo roku temu.. w ciagu pol roku telefon byl 5 razy w naprawie, przy ostatniej reklamacji zlozylem informacje, ze chce zwrot pieniedzy za zakupiony sprzet i nie usatysfakcjonuje mnie wymiana na nowy lub nastepna naprawa.. Po dwoch tygodniach dostalem informacje, ze telefon zostal wymieniony na nowy.. bylem w saturnie z pismem o odstapieniu od umowy, poniewaz obawiam sie, ze nowy telefon bedzie mial ten sam problem, ale nie przyjeli i stwierdzili, ze sa tylko posrednikiem i mam sie kontaktowac z Myphone, a jak zadzwonilem do nich to powiedzieli, ze mam z saturnem sie kontaktowac.. Co mam zrobic w takim przypadku..? Prosze o pomoc..

Dzień dobry, nie wskazuje Pan czy korzystał z uprawnień z rękojmi czy z gwarancji, a to jest niezwykle istotne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2017 13:42 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2017 13:42 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.