Pytanie z dnia 05 maja 2017
Witam, mam problem.. Zakupilem telefon w Saturnie okolo roku temu.. w ciagu pol roku telefon byl 5 razy w naprawie, przy ostatniej reklamacji zlozylem informacje, ze chce zwrot pieniedzy za zakupiony sprzet i nie usatysfakcjonuje mnie wymiana na nowy lub nastepna naprawa.. Po dwoch tygodniach dostalem informacje, ze telefon zostal wymieniony na nowy.. bylem w saturnie z pismem o odstapieniu od umowy, poniewaz obawiam sie, ze nowy telefon bedzie mial ten sam problem, ale nie przyjeli i stwierdzili, ze sa tylko posrednikiem i mam sie kontaktowac z Myphone, a jak zadzwonilem do nich to powiedzieli, ze mam z saturnem sie kontaktowac.. Co mam zrobic w takim przypadku..? Prosze o pomoc..
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie wskazuje Pan czy korzystał z uprawnień z rękojmi czy z gwarancji, a to jest niezwykle istotne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.