Pytanie z dnia 14 lipca 2023
Witam. Mam problem zakupionym telefonem marki Samsung - zakupu dokonałem na portalu OLX wraz z usługą przesyłki, sprzedawca (przesiębiorca prowadący serwis i komis sprzętu GSM, wystawił paragon na telefon) w ogłoszeniu zawarł informację iż udziela 3 miesięcznej gwarancji na zakupiony telefon. W dniu odbioru telefonu sprawdziłem go, włączył się, zaakceptował moja kartę SIM (czyli nie miał blokady) więc wydawało się ze wszystko jest ok, brak uszkodzeń zewnetrznych, chwilę posprawdzałem możliwość tefefonu i wyłączyłem go. Następnego dnia zakupiłem etui ochronne i podłączyłem telefon do ładowarki którą otrzymałem w komplecie jednak telefon nie wyświetlił nic na ekranie, po około godzinie ładowania telefon udało mi się włączyć jednak ekran jest "czarny". Sprzedawca przyjął telefon do sprawdzenia i po tygodniu stwierdził że cyt. "ekran dostał strzała bo to jest AMOLED i jest uszkodzony". Nadmieniam że telefon nie ma śladów upadku ani widocznych zewnetrznych uszkodzeń mechanicznych co potwierdził sprzedawca przyjmując go do sprawdzenia, według sprzedwcy wyświetlacz telefonu uległ rozlaniu i jest to uszkodzenie mechaniczne czego gwarancja nie obejmuje, chce mnie obciążyć kosztami naprawy twierdząc że jego gwarancja tego nie obejmuje.
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, Proponuję zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumentów. Z pozdrowieniami, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.