Pytanie z dnia 10 marca 2023

Witam . Mam problem ze spłata terminową krydytu w Santander . Spłata zobowiązania nie przekracza ok 20 dni . Lecz po paru dniach po terminie wydzwania windykacja z którą nie chce rozmawiać ponieważ osoby tam pracujące są bardzo nie miłe i narzucają mi co mam zrobić wręcz rozkazują . I nie etycznie się wyrażają w stosunku do mnie . Gdy nie odbieram i odrzucam te nękane telefony to dzwonią do mojego pracodawcy . Co mam w tej sytuacji zrobić ?? Pozdrawiam

Dzień dobry, w takiej sytuacji podjęłabym z Santander negocjacje dotyczące zmiany harmonogramu spłat albo zawarcia porozumienia/ugody, w której zostaną ustalone jakieś dodatkowe warunki spłaty długu. Takie negocjacje rozpoczęłabym na piśmie, uważam, że nie ma sensu do nich dzwonić skoro są tacy niemili. Proszę jednak za długo z tym nie czekać, istnieje ryzyko, że wypowiedzą umowę i złożą pozew o zapłatę do sądu. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2023 19:55 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2023 19:55 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, to rzeczywiście trudna sytuacja. Myślę, że jednym z możliwych rozwiązań byłoby jak najszybsze złożenie w banku wniosku o restrukturyzację zadłużenia (np. w drodze wydłużenia terminu spłaty kredytu i zmniejszenia wysokości poszczególnych rat). Jeżeli dobrze udokumentuje Pan/Pani swoją obecną trudną sytuacją finansową, jest duża szansa, że bank przychyli się do złożonego wniosku. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 marca 2023 08:18 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2023 08:18 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.