Pytanie z dnia 10 marca 2023
Witam . Mam problem ze spłata terminową krydytu w Santander . Spłata zobowiązania nie przekracza ok 20 dni . Lecz po paru dniach po terminie wydzwania windykacja z którą nie chce rozmawiać ponieważ osoby tam pracujące są bardzo nie miłe i narzucają mi co mam zrobić wręcz rozkazują . I nie etycznie się wyrażają w stosunku do mnie . Gdy nie odbieram i odrzucam te nękane telefony to dzwonią do mojego pracodawcy . Co mam w tej sytuacji zrobić ?? Pozdrawiam
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, w takiej sytuacji podjęłabym z Santander negocjacje dotyczące zmiany harmonogramu spłat albo zawarcia porozumienia/ugody, w której zostaną ustalone jakieś dodatkowe warunki spłaty długu. Takie negocjacje rozpoczęłabym na piśmie, uważam, że nie ma sensu do nich dzwonić skoro są tacy niemili. Proszę jednak za długo z tym nie czekać, istnieje ryzyko, że wypowiedzą umowę i złożą pozew o zapłatę do sądu. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Mikołajczak Radca prawny (Od 2009)
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Mikołajczak
Dąbrowskiego 77A, V Piętro, 60-529 Poznań
Dzień dobry, to rzeczywiście trudna sytuacja. Myślę, że jednym z możliwych rozwiązań byłoby jak najszybsze złożenie w banku wniosku o restrukturyzację zadłużenia (np. w drodze wydłużenia terminu spłaty kredytu i zmniejszenia wysokości poszczególnych rat). Jeżeli dobrze udokumentuje Pan/Pani swoją obecną trudną sytuacją finansową, jest duża szansa, że bank przychyli się do złożonego wniosku. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.