Pytanie z dnia 13 marca 2018
Witam.
Mam problem związany z poprzednią pracą w 2017r. Pracowałam w polskim oddziale Czeskiej firmy . Praca polegała na prowadzeniu biura w którym pracowałam tylko ja. Czeski pracodawca na początku wykonywania pracy poinformowal mnie ze wszystkie składmi, podatek odprowadzany będzie w Czechach i ja nie muszę udać się nigdzie w Polsce. Jako ze nie miałam żadnego doświadczenia w tym zakresie, byla to moja pierwsza praca postapilam zgodnie z radami pracodawcy. Jednak teraz w okresie rozliczeniowym zaczelam zastanawiać się czy aby na pewno nie muszę wykazać moich dochodów w jakiś sposób w Polsce. Od pracodawcy nie dostałam zadnego dokumenu w postaci PIT 11. Praca ta była realizowana na podstawie umowy-zlecenia przez 9 miesiecy. Łączny dochod jaki otrzymam przez ten czas to niecałe 10000 zł. Od pracodawcy dostałam również na poczatku informacje ze przez to iż jestem studentką w Czechach będę zwolniona od podatku. W związku z powyższym bardzo proszę o odpowiedz czy mam obowiązek podjąć jakieś czynności w związku z teraźniejszym rozliczaniem się z fiskusem?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.