Pytanie z dnia 19 czerwca 2020

Witam mam pytania ponieważ sprzedałem ponad miesiąc temu mikrofon(używany) przed wysłaniem był testowany i wszystko w nim działało, nawet kupujący napisał że wszystko działa dopiero następnego dnia powiedział, że coś jest zepsute i już nie działa straszył Mnie rękojmią i chciałem się zapytać czy mam się czym martwić? Jeszcze dodam, że kupujący dał mikrofon do serwisu i mu go naprawili i mówił że chce ode Mnie zwrotu pieniędzy za naprawę dodam że pisałem mu że przed jego oddaniem do serwisu że żadnych pieniędzy nie będę mu oddawał, mam się czym martwić? Czy grozi Mi jakaś odpowiedzialność karna za to?

Co do zasady, jako osoba fizyczna dokonująca sprzedaży odpowiada Pan z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Niniejsza odpowiedź ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi substytutu dla pełnej porady prawnej. Pozdrawiam, radca prawny Jarosław Wicher, e-mail: kancelaria@wicher.org.pl, tel. 696-033-122.

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 czerwca 2020 12:29 Zmodyfikowano dnia: 23 czerwca 2020 23:26 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.