Pytanie z dnia 29 września 2022
Witam. Mam pytanie do grupowiczów...
Sprzedałem przez Internet zegarek. Wysłałem kurierem za pobraniem z możliwością sprawdzenia. Klient odebrał zegarek, po czym po kilku godzinach zadzwonił, i powiedział mi że był u zegarmistrza, naprawił zegarek, i zada ode mnie zwrotu za naprawę. Czy nie powinien poinformowac mnie przed naprawa o tej sytuacji? Klient żąda teraz albo zwrotu za naprawę, albo odsyła niby naprawiony zegarek, a ja mam zwrócić pełna kwotę plus 300zl za naprawę. Co moge zrobić, aby wszystko było zgodne z prawem?? Z góry bardzo dziękuję za pomoc 👍🌞
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Nie ma prawa żądania zapłaty ani zwrotu ponieważ dokonał ingerencji w rzecz sprzedaną bez informowania Pana.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.