Pytanie z dnia 06 kwietnia 2018

Witam
Mam pytanie dotyczące pracy osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Pracuję w firmie ochroniarskiej, przed miesiącem jeszcze na stanowisku agenta ochrony, ale od końca marca zostałam przeniesiona na recepcję w innym obiekcie. Nie wykonuję już żadnych zadań pracownika ochrony, jedynie sprawdzam monitoring, a reszta moich zadań jest czysto biurowa (wpisywanie faktur itp.) Pracodawca jednak nie chce mi zmienić stanowiska w umowie, tłumacząc się tym, że nie jest to praca biurowa (w mojej ocenie jest inaczej, ponieważ agent ochrony w tej firmie nie może mieć dostępu do tych danych, do których ja mam). I tu pojawia się moje pytanie - czy pracodawca powinien zmienić stanowisko w umowie i czy mój etat powinien wynosić 7 godzin (według umiarkowanego stopnia niepełnosprawności) czy 8 tak jak twierdzi? Ta różnica znacząco wpływa na moją pensję. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące dodatkowego urlopu, który mi przysługuje. W maju minie rok mojej pracy w związku z czym powinnam nabyć prawo do tego urlopu, natomiast w czerwcu będę zmuszona złożyć wypowiedzenie w tej firmie i czy w takim wypadku "na moim koncie" pojawi się dodatkowe 10 dni i czy będzie mi za to przysługiwał ekwiwalent czy jednak pracodawca może mi odmówić wypłacenia go, twierdząc, że przechodzi on na kolejną firmę, w której będę zatrudniona?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.