Pytanie z dnia 27 maja 2020

Witam. Mam pytanie dotyczące reklamacji towaru. Otóż zamówiłam rolety zaciemniające w firmie w mieście. Najpierw przyjechał fachowiec i dokonal pomiarow. Nastepnie wybraliśmy material wskazany przez sprzedawcę jako zaciemniajacy I po kilku dniach przyjechał fachowiec rolety zamontować. Zapłaciliśmy 1100 za okna w dwóch pomieszczeniach jednak nie jesteśmy
zzadowoleni z efektu. Rolety wyglądają na zbyt wąskie. Po bokach wpada światło. Git A j dołem również co nie powoduje efektu całkowitego zaciemnienia . Problem zglaszalismu sprzedawcy. Przyjechał.. I tłumaczył że Wsyztsko jest wykonane prawidłowo, a to że wpada bokami światło to wina materiału który powoduje zacieśnienie Ale światło musi się Gdzies rozpriszyc. Nie daliśmy za wygraną i w kolejnym dniu przyjechał ponownie sprzedawca, fachowiec I producent rolet. Panowie znowu zgodnie twierdzili że wszystko jest wykonane prawidłowo. Natomiast zaciemnienia całkowitego nie ma ponieważ mamy zły system okienny który nie spełni swojej roli przy tych roletach. Oczywiście przy montażu nie zostaliśmy O tym poinformowani. I mimo tych zapewnień nadal nie zgadzamy się z tym tłumaczeniem. Rolety w oknach wyglądają fatalnie.. dla każdego kto spojrzy na nie wydają się po prostu za małe. Panowie zaproponowali bam jedynie wymianę materiału na inny w cenie. Z tymże materiał który proponują jest jednym z tańszych I przepuszczajaych światło . Przyznali że na ten sam nam nie wymienia bo będzie efekt taki jaki jest I nie uzyskamy innego . O zwrocie pieniędzy również nie chcą słyszeC. CY możemy jeszcze coś zrobić w takiej sytuacji ??
Proszę o odpowiedź I pozdrawiam.

Jeżeli zaznaczyliscie Panstwo że oczekujące całkowitego zaciemnienia efektu nie ma więc rolety są niezgodne z umową. Dalsze roszczenia są możliwe w zależności od tego czy jesteście Państwo konsumentem lub przedsiębiorca na gruncie kc lub ustawy o sprzedaży konsumenckiej

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2020 08:15 Zmodyfikowano dnia: 29 maja 2020 08:15 Obejrzało: 237 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.