Pytanie z dnia 23 marca 2018

Witam, mam pytanie odnośnie kuchenki gazowej firmy beko. ZAkupiłam owy sprzęt w czerwcu zeszłego roku, aktualnie sprzęt jest nie sprawny ponieważ piekarnik z przodu nie dopieka, a z tyłu przypala. Dzwoni one było do serwisu, przyjechał technik, nie sprawdził nic, ale opcjonalnie wymienił termostat, a pomiaru temperatury dokonał wkładając do środka rękę. Drugiej reklamacji nie chcą przyjąć, technik powiedział że nie przyjedzie bo sprzęt jest sprawny. Według mnie nie ponieważ nie powinno być tak że trzymając przykładowo placek biszkopt 20minut czyli odpowiedni czas z tyłu jest spalony a z przodu surowy. Co mam zrobić w tej sytuacji. Chciałabym żeby sprzęt był wymieniony na nowy bądź zwrot pieniędzy. Towar jest nie zgodny z umową.

Rzecznik praw konsumenta lub pisemne żądanie wymiany a następnie sąd.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 marca 2018 09:46 Zmodyfikowano dnia: 26 marca 2018 09:46 Obejrzało: 321 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.