Pytanie z dnia 23 marca 2018
Witam, mam pytanie odnośnie kuchenki gazowej firmy beko. ZAkupiłam owy sprzęt w czerwcu zeszłego roku, aktualnie sprzęt jest nie sprawny ponieważ piekarnik z przodu nie dopieka, a z tyłu przypala. Dzwoni one było do serwisu, przyjechał technik, nie sprawdził nic, ale opcjonalnie wymienił termostat, a pomiaru temperatury dokonał wkładając do środka rękę. Drugiej reklamacji nie chcą przyjąć, technik powiedział że nie przyjedzie bo sprzęt jest sprawny. Według mnie nie ponieważ nie powinno być tak że trzymając przykładowo placek biszkopt 20minut czyli odpowiedni czas z tyłu jest spalony a z przodu surowy. Co mam zrobić w tej sytuacji. Chciałabym żeby sprzęt był wymieniony na nowy bądź zwrot pieniędzy. Towar jest nie zgodny z umową.
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Rzecznik praw konsumenta lub pisemne żądanie wymiany a następnie sąd.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.