Pytanie z dnia 07 grudnia 2016
Witam
Mam pytanie odnośnie reklamacji wycieczki w BP Itaka.Reklamację wysłałem dnia 21 września ,doszła do biura 23 września ,natomiast odpowiedź do mnie została wysłana 24 października a otrzymałem ją 26 października.Z tego co wyczytałem na stronie UOKiK powinienem mieć możliwość zapoznania się z wynikiem reklamacji w ciągu 30 dni-takowej nie miałem.Zastanawiam mnie podobny problem który był opisany w państwa serwisie link tutaj https://www.specprawnik.pl/zapytaj-prawnika/problem/witam-moim-problemem-jest-nastepujaca-korespondenc/ a szczególnie odpowiedz wklejona od biura podróży i nawiązanie do zmian w Kodeksie Cywilnym zmiana przepisów w zakresie Kodeksu Cywilnego weszła w życie 08.09.2016 (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150001311.Czy te zmiany w jakikolwiek sposób rzutują na sprawę.Opisany problem z linka był sprzed zmian ustawy mój już po zmianowy.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, zgodnie z przepisem art. 16b ust. 5 ustawy o usługach turystycznych: "Jeżeli organizator turystyki nie ustosunkuje się na piśmie do reklamacji, złożonej zgodnie z ust. 3, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w razie reklamacji złożonej w trakcie trwania imprezy turystycznej w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej, uważa się, że uznał reklamację za uzasadnioną". Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.