Pytanie z dnia 17 listopada 2018
Witam. Mam pytanie odnośnie umowy zawartej telefonicznie z dostawcą telekomunikacyjnym. Umowa została zawarta na koszt ok 80 zl. Po kilku miesiącach koszt usługi wzrósł dwukronie. Zaznaczam, iż żadnych dodatkowych usług nie zamawiałam. Po jakimś czasie otrzymałam informacje od usługodawcy, że "pomylili się" i od teraz muszę uiszczać dwa razy większą opłatę za gorszą ofertę. Czy taka zmiana warunków jest zgodna z prawem jeśli ja umawiałam się na inną a nowe warunki zostały wprowadzone bez mojej zgody? Co mogę z tym zrobić?
Pozdrawiam
Marcin Kamiński Radca prawny (Od 2017)
Radca Prawny Marcin Kamiński
Kościuszki 10 lok. 1, 05-500 Piaseczno
Dzień dobry, z przedstawionego przez Panią opisu sprawy wynika, iż do zmiany umowy doszło niezgodnie z prawem. Operator nie może jednostronnie zmieniać warunków umowy również w sytuacji, gdy się "pomylił". Szczegółowa opinia wymaga jednakże szczegółowej analizy stanu faktycznej oraz dokumentacji dotyczącej umowy. W razie potrzeby jestem do dyspozycji. Z poważaniem Marcin Kamiński Radca Prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Odpowiedź wymaga analizy zawartej umowy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.