Pytanie z dnia 09 października 2018
Witam mam pytanie przydarzyła mi się taka sytuacja robiąc opłaty w żabce pani ekspedientka pomyliła inne dane wpisała i inny nr konta pieniądze przepadły zwróciłam uwagę że się pomyliła to po wielu trudach zapłaciła właściwy rachunek że swoich moim zdaniem to jej wina teraz mnie nachodzi chyba chce żebym oddała za rachunek proszę mi poradzić czy będę ponosić jakieś konsekwencje jak to nie z mojej winy dziękuję
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, nie rozumiem stanu faktycznego, jak to ekspedientka pomyliła dane? W jaki sposób była dokonywana płatność? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Nie musi Pani nic oddawać, a jej proszę powiedzieć żeby wystąpiła o zwrot.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.