Pytanie z dnia 09 października 2018

Witam mam pytanie przydarzyła mi się taka sytuacja robiąc opłaty w żabce pani ekspedientka pomyliła inne dane wpisała i inny nr konta pieniądze przepadły zwróciłam uwagę że się pomyliła to po wielu trudach zapłaciła właściwy rachunek że swoich moim zdaniem to jej wina teraz mnie nachodzi chyba chce żebym oddała za rachunek proszę mi poradzić czy będę ponosić jakieś konsekwencje jak to nie z mojej winy dziękuję

Dzień dobry, nie rozumiem stanu faktycznego, jak to ekspedientka pomyliła dane? W jaki sposób była dokonywana płatność? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2018 12:21 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2018 12:21 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie musi Pani nic oddawać, a jej proszę powiedzieć żeby wystąpiła o zwrot.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 października 2018 20:40 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2018 20:40 Obejrzało: 237 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.