Pytanie z dnia 29 marca 2021

Witam mam pytanie złożyłam zamówienie hurtowe w sklepie dwa tygodnie temu. Strona internetowa napisała mi że nie musi być to zamówienie w całości rozmiarowki. Dziś napisali że zamówienie nie zostanie zrealizowane gdyż nie kupiłam pełnej rozmiarowki. Przez dwa tygodnie nic o tym nie pisali. I co można zrobić z tym

Dzień dobry, jeśli są np. screen'y ze strony internetowej lub jakaś korespondencja z hurtownią potwierdzające Pani wersję zdarzeń to można by skutecznie dochodzić wydania towaru według pierwotnego zamówienia, na początek oczywiście tylko na piśmie, w zależności od wolumenu zamówienia, zasad płatności itp. można rozważać ewentualne powództwo. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 marca 2021 14:18 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2021 14:18 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeśli sklep nie może zrealizować zamówienia, które przyjęło należy się Pani zwrot uiszczonej zapłaty.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 marca 2021 14:25 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2021 14:25 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.