Pytanie z dnia 29 marca 2021
Witam mam pytanie złożyłam zamówienie hurtowe w sklepie dwa tygodnie temu. Strona internetowa napisała mi że nie musi być to zamówienie w całości rozmiarowki. Dziś napisali że zamówienie nie zostanie zrealizowane gdyż nie kupiłam pełnej rozmiarowki. Przez dwa tygodnie nic o tym nie pisali. I co można zrobić z tym
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, jeśli są np. screen'y ze strony internetowej lub jakaś korespondencja z hurtownią potwierdzające Pani wersję zdarzeń to można by skutecznie dochodzić wydania towaru według pierwotnego zamówienia, na początek oczywiście tylko na piśmie, w zależności od wolumenu zamówienia, zasad płatności itp. można rozważać ewentualne powództwo. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi
Jeśli sklep nie może zrealizować zamówienia, które przyjęło należy się Pani zwrot uiszczonej zapłaty.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.