Pytanie z dnia 06 czerwca 2018
Witam
Mam pytanko ponieważ kilka dni temu zarezerwowałem pobyt 2 dniowy w serwisie booking com. Zabukowałem ponieważ cena była bardzo atrakcyjna i musiałem orazu zapłacic i było napisane ze bez możliwości zwrotu . Cena za 2 dniowy pobyt dla 3 osób ze sniadaniem 120 zł .Dostałem potwierdzenie rezewacji z serwisu i wszystko było ok na drugi dzien dostałem email z obiektu takiej tresci :koszt za pokój to 70zł za osobę tzn jeśli jest 3 osoby to koszt za pokój 210zł a w sobotę ten sam pokój kosztuje 150zł. pozdrawiam zielony gościniec. Zdziwiony zadzwoniłem do nich i pani stwierdziął ze to pomyłka w systemie ze to za tanio itd po czym stwierdziła ze musze dopłacic jesli chce zeby była ważna ta rezewracja .Chwile pozniej dostałem z Booking com wiadomosc o tresci :Szanowni Państwo!
Próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefonicznie w sprawie błędu w cenie w obiekcie Zajazd Zielony Gościniec. Niestety próba kontaktu telefonicznego nie powiodła się.
W imieniu Booking.com oraz obiektu Zajazd Zielony Gościniec przepraszamy za wspomniany błąd. W rzeczywistości cena w obiekcie Zajazd Zielony Gościniec to:
1 noc 70 PLN za osobę za noc a nie 70 PLN za mieszkanie.
2 noc 50 PLN za osobę za noc a nie 50 PLN za mieszkanie.
Całkowita cena rezerwacji to 360 PLN a nie 120 PLN.
Tak znaczące różnice w cenie sa uznawane przez nas jako błędy oczywiste.
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Handlowymi:
"Oczywiste błędy (w tym literówki) nie są wiążące.
Wszystkie oferty specjalne i promocje są wyraźnie oznaczone."
https://goo.gl/Hwtk7A
Prosimy o informacje czy zgadzacie sie Państwo na cenę faktyczna.
W przypadku braku zgody rezerwacja zostanie bezkosztowo odwołana.
Prosimy o decyzje w ciągu 72 godzin.
pomijając fakt ze nikt nie próbował sie skontaktowac pytanie brzmi .Czy jeslii dokonałem rezerwacji i opłaciłem karta pobyt otrzymałem potwierdzenie mam prawo domagac sie uznania za opłacony mój pobyt ???
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Moim zdaniem nie... przecież rozmawiał Pan z ośrodkiem i okazała się że cena była nieprawdziwa i otrzymał Pan maila o korekcie
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.