Pytanie z dnia 06 czerwca 2018

Witam
Mam pytanko ponieważ kilka dni temu zarezerwowałem pobyt 2 dniowy w serwisie booking com. Zabukowałem ponieważ cena była bardzo atrakcyjna i musiałem orazu zapłacic i było napisane ze bez możliwości zwrotu . Cena za 2 dniowy pobyt dla 3 osób ze sniadaniem 120 zł .Dostałem potwierdzenie rezewacji z serwisu i wszystko było ok na drugi dzien dostałem email z obiektu takiej tresci :koszt za pokój to 70zł za osobę tzn jeśli jest 3 osoby to koszt za pokój 210zł a w sobotę ten sam pokój kosztuje 150zł. pozdrawiam zielony gościniec. Zdziwiony zadzwoniłem do nich i pani stwierdziął ze to pomyłka w systemie ze to za tanio itd po czym stwierdziła ze musze dopłacic jesli chce zeby była ważna ta rezewracja .Chwile pozniej dostałem z Booking com wiadomosc o tresci :Szanowni Państwo!

Próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefonicznie w sprawie błędu w cenie w obiekcie Zajazd Zielony Gościniec. Niestety próba kontaktu telefonicznego nie powiodła się.

W imieniu Booking.com oraz obiektu Zajazd Zielony Gościniec przepraszamy za wspomniany błąd. W rzeczywistości cena w obiekcie Zajazd Zielony Gościniec to:
1 noc 70 PLN za osobę za noc a nie 70 PLN za mieszkanie.
2 noc 50 PLN za osobę za noc a nie 50 PLN za mieszkanie.

Całkowita cena rezerwacji to 360 PLN a nie 120 PLN.

Tak znaczące różnice w cenie sa uznawane przez nas jako błędy oczywiste.

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Handlowymi:
"Oczywiste błędy (w tym literówki) nie są wiążące.
Wszystkie oferty specjalne i promocje są wyraźnie oznaczone."

https://goo.gl/Hwtk7A

Prosimy o informacje czy zgadzacie sie Państwo na cenę faktyczna.
W przypadku braku zgody rezerwacja zostanie bezkosztowo odwołana.

Prosimy o decyzje w ciągu 72 godzin.

pomijając fakt ze nikt nie próbował sie skontaktowac pytanie brzmi .Czy jeslii dokonałem rezerwacji i opłaciłem karta pobyt otrzymałem potwierdzenie mam prawo domagac sie uznania za opłacony mój pobyt ???

Moim zdaniem nie... przecież rozmawiał Pan z ośrodkiem i okazała się że cena była nieprawdziwa i otrzymał Pan maila o korekcie

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 czerwca 2018 10:19 Zmodyfikowano dnia: 11 czerwca 2018 10:19 Obejrzało: 541 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.