Pytanie z dnia 14 lipca 2017
Witam mam taki problem w kwietniu tego roku napisałem pismo do vectry o pomoc w rozwiązaniu sytuacji która nie jest zależna odemnie musiałem zmienic miejsce zamieszkania i chciałem przenieś usługi pod inny adres niestety nie bylo takiej możliwości pod wskazanym adresem. Pismo które wysłałem było z prośba o możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kar. Odpowiedzi na pismo nie otrzymałem po 2miesiacach dostałem SMS ze musze zapłacić karę ponad 2500zl odrazu zadzwoniłem do vectry i powiedziano mi ze wysłane zostało do mnie pismo o rozwiązaniu umowy i naliczono mi kary ale ja żadnego pisma nie otrzymałem konsultant kazał napisac mi kolejne pismo wyjaśniające ta sytuacje opisałem wszystko ze nie miałem pojecia o niczym nie otrzymałem żadnego pisma i nie zgadzam sie z rozwiązaniem umowy i dalej chce byc ich klientem i ze nie chciałem rozwiązywać umowy i ponosić kar dlatego napisałem pismo z prośba na które nie otrzymałem i tak odpowiedzi. Dzwonilem juz kilkukrotnie do vectry nikt nie jest w stanie mi pomoc robiłem zgłoszenia w tej sprawie powiedziano mi ze w ciągu 48h ktos sie bedzie kontaktował oczywiście nie było kontaktu dzis dzwoniąc do vectry powiedziano mi ze nic nie moga zrobic poniewaz pismo o rozwiązaniu umowy zostało wysłane od nich i było w nim opisane ze moge anulować to do miesiąca od otrzymania pisma ale ja nic nie otrzymałem i nie miałem żadnego pojecia w tej sprawie dopiero gdy dostałem SMS o karach z tego tytułu zacząłem dzwonic wysyłać pisma w tej sprawie ale nie skutecznie nie wiem co robic rachunki sa wszystkie uregulowane dalej chce byc klientem i korzystać z usług zeby miec juz swiety spokój . Jestescie mi w stanie jakos pomoc moze napisac jakies pismo wydaje mi sie ze chca mie poprostu oszukać
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, na podstawie tego krótkiego opisu wydaje się, że roszczenie świadczeniodawcy jest bezpodstawne, ale trzeba się zapoznać z pismem, które Pan do nich wysłał oraz z umową, jaką z nimi zawarł. Proszę o przesłanie mi skanów tych dokumentów na maila, zobaczę co da się w sprawie zrobić. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.