Pytanie z dnia 14 lipca 2017

Witam mam taki problem w kwietniu tego roku napisałem pismo do vectry o pomoc w rozwiązaniu sytuacji która nie jest zależna odemnie musiałem zmienic miejsce zamieszkania i chciałem przenieś usługi pod inny adres niestety nie bylo takiej możliwości pod wskazanym adresem. Pismo które wysłałem było z prośba o możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kar. Odpowiedzi na pismo nie otrzymałem po 2miesiacach dostałem SMS ze musze zapłacić karę ponad 2500zl odrazu zadzwoniłem do vectry i powiedziano mi ze wysłane zostało do mnie pismo o rozwiązaniu umowy i naliczono mi kary ale ja żadnego pisma nie otrzymałem konsultant kazał napisac mi kolejne pismo wyjaśniające ta sytuacje opisałem wszystko ze nie miałem pojecia o niczym nie otrzymałem żadnego pisma i nie zgadzam sie z rozwiązaniem umowy i dalej chce byc ich klientem i ze nie chciałem rozwiązywać umowy i ponosić kar dlatego napisałem pismo z prośba na które nie otrzymałem i tak odpowiedzi. Dzwonilem juz kilkukrotnie do vectry nikt nie jest w stanie mi pomoc robiłem zgłoszenia w tej sprawie powiedziano mi ze w ciągu 48h ktos sie bedzie kontaktował oczywiście nie było kontaktu dzis dzwoniąc do vectry powiedziano mi ze nic nie moga zrobic poniewaz pismo o rozwiązaniu umowy zostało wysłane od nich i było w nim opisane ze moge anulować to do miesiąca od otrzymania pisma ale ja nic nie otrzymałem i nie miałem żadnego pojecia w tej sprawie dopiero gdy dostałem SMS o karach z tego tytułu zacząłem dzwonic wysyłać pisma w tej sprawie ale nie skutecznie nie wiem co robic rachunki sa wszystkie uregulowane dalej chce byc klientem i korzystać z usług zeby miec juz swiety spokój . Jestescie mi w stanie jakos pomoc moze napisac jakies pismo wydaje mi sie ze chca mie poprostu oszukać

Dzień dobry, na podstawie tego krótkiego opisu wydaje się, że roszczenie świadczeniodawcy jest bezpodstawne, ale trzeba się zapoznać z pismem, które Pan do nich wysłał oraz z umową, jaką z nimi zawarł. Proszę o przesłanie mi skanów tych dokumentów na maila, zobaczę co da się w sprawie zrobić. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 lipca 2017 14:25 Zmodyfikowano dnia: 16 lipca 2017 14:25 Obejrzało: 120 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.