Pytanie z dnia 04 kwietnia 2018
Witam. Mam taki problem z byłym już pracodawcą. Chodzi o wypłate za urlop. Pracowałam półtora roku i złożyłam wypowiedzenie. Szefowa powiedziala że trzeba wypisać urlop, żeby sie w papierach zgadzało a pieniądze do mi do reki. I problem jest taki że na urlopie nie byłam i pieniędzy też nie dostałam. Co mogę z tym zrobić? Dodam że to moja pierwsza praca i jedyne co mi przychodzi do glowy to inspekcja pracy. Nie wiem co mam zrobić
Proszę skierować do byłego pracodawcy wezwanie do zapłaty ekwiwalentu wraz z odsetkami. W razie sprzeciwu tzn powołania się "na podpisany papier", proszę wskazać, że sprawa może trafić do sądu i na tę okoliczność będą powołani świadkowie, którzy mają obowiązek zeznawać zgodnie z prawdą.
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzien dobry, Sugerowałabym PIP, problem jest jednak w wykazaniu Pani racji.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.