Pytanie z dnia 13 października 2017
Witam.
Mam zapytanie dotyczące poprawności prawnej w sprawie sprzedaży samochodu i domagania się roszczeń.
Aczkolwiek 18 sierpnia br. sprzedałem samochód osobowy. Kupujący przed zakupem sprawdzili go przy obecności swojego mechanika oraz dodatkowo w serwisie samochodowym. Nie wykryto wad żadnych wad. Samochód był użytkowany przez ze mnie na co dzień i nie sprawiał nigdy żadnych problemów.
Dziś tj. 13.10.17r otrzymałem od kupującego pismo iż samochód miał wady, które sam naprawił i żąda ode mnie 1800 zł.
Czy takie zachowanie jest prawnie poprawne?
Jakie kroki poczynić?
Pozdrawiam serdecznie
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kupujący może dochodzić roszczeń z rękojmi, ale na podstawie podanych informacji można wnioskować, że będą szanse na uniknięcie obowiązku zapłaty. Dla pełnej oceny sytuacji konieczne jest jednak zapoznanie się z wezwaniem, jakie Pan otrzymał, oraz z umową sprzedaży pojazdu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.