Pytanie z dnia 17 kwietnia 2020
Witam. Mieszkamy od 4 lat we własnościowym mieszkaniu -blok,spółdzielnia mieszkaniowa. Od samego początku mieliśmy problemy z ciepłą wodą- nieraz wieczorami a nieraz w ciagu dnia woda leci ruda jak herbata , nie ma szans wykapac siebie ani dziecka,krany pozapychane jakimiś mini kamieniami,rdza lecąca razem z ciepłą wodą brudzi wannę osadem rdzy, ogólnie po 4 latach mamy dość kupowania mineralnej wody/grzania jej na prąd i płacenia 21 zł za kubik po to aby sąsiad zarządca spółdzielni nie patrzał na mnie krzywo. Powiedzcie proszę co możemy/powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? Na mój chłopski rozum to napisałbym sobie kartkę A4 a na niej że dopóki woda nie będzie normalna to za nią nie płacę i rządam zwrotu tego co zapłaciłem przez 4 lata,oczywiście domyślam się że z punktu widzenia prawa mam marne szanse dlatego proszę o możliwe rozwiązania. W spółdzielni ręka ręke myje.
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Przede wszystkim to proszę pisemnie zwrócić się do spółdzielni i zgłosić problem z wodą. Proszę napisać że uniemożliwia to normalne korzystanie z mieszkania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.