Pytanie z dnia 17 kwietnia 2020

Witam. Mieszkamy od 4 lat we własnościowym mieszkaniu -blok,spółdzielnia mieszkaniowa. Od samego początku mieliśmy problemy z ciepłą wodą- nieraz wieczorami a nieraz w ciagu dnia woda leci ruda jak herbata , nie ma szans wykapac siebie ani dziecka,krany pozapychane jakimiś mini kamieniami,rdza lecąca razem z ciepłą wodą brudzi wannę osadem rdzy, ogólnie po 4 latach mamy dość kupowania mineralnej wody/grzania jej na prąd i płacenia 21 zł za kubik po to aby sąsiad zarządca spółdzielni nie patrzał na mnie krzywo. Powiedzcie proszę co możemy/powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? Na mój chłopski rozum to napisałbym sobie kartkę A4 a na niej że dopóki woda nie będzie normalna to za nią nie płacę i rządam zwrotu tego co zapłaciłem przez 4 lata,oczywiście domyślam się że z punktu widzenia prawa mam marne szanse dlatego proszę o możliwe rozwiązania. W spółdzielni ręka ręke myje.

Przede wszystkim to proszę pisemnie zwrócić się do spółdzielni i zgłosić problem z wodą. Proszę napisać że uniemożliwia to normalne korzystanie z mieszkania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2020 13:59 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2020 13:59 Obejrzało: 121 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.