Pytanie z dnia 06 maja 2021
Witam
Mniej więcej rok temu dokonywałam zakupów na stronie .........l, zakup dokonywany był kartą kredytową. Jakiś czas później zostałam poinformowana o dokonanej transakcji z użyciem mojej karty na kwotę około 150zł. Karta została oczywiście natychmiast zablokowana, ale pieniędzy nie udało się odzyskać. Dopiero po całym zdarzeniu otrzymałam maila od ........o wycieku danych z kart (z prośbą o zablokowanie karty itp). Pisałam do nich w tej sprawie z prośbą o rekompensatę, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Czy w związku z tym, że była to ewidentnie wina sklepu mogę żądać zwrotu kosztów straty?
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowna Pani, można, w pierwszej kolejności należałoby wystosować do tego serwisu pisemne wezwanie do zapłaty. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.