Pytanie z dnia 06 maja 2021

Witam
Mniej więcej rok temu dokonywałam zakupów na stronie .........l, zakup dokonywany był kartą kredytową. Jakiś czas później zostałam poinformowana o dokonanej transakcji z użyciem mojej karty na kwotę około 150zł. Karta została oczywiście natychmiast zablokowana, ale pieniędzy nie udało się odzyskać. Dopiero po całym zdarzeniu otrzymałam maila od ........o wycieku danych z kart (z prośbą o zablokowanie karty itp). Pisałam do nich w tej sprawie z prośbą o rekompensatę, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Czy w związku z tym, że była to ewidentnie wina sklepu mogę żądać zwrotu kosztów straty?

Szanowna Pani, można, w pierwszej kolejności należałoby wystosować do tego serwisu pisemne wezwanie do zapłaty. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 maja 2021 19:41 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2021 19:41 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.