Pytanie z dnia 03 marca 2017
Witam
mój pracownik składał ostatnio u kontrahenta faktury za wykonane usługi, ten kontrahent również wystawił nam faktury obciążające i kompensatę wzajemnych zobowiązań. Mój pracownik podpisał się pod tymi dokumentami, że otrzymał faktury i kompensatę. Ja po sprawdzeniu faktur którymi obciążył mnie kontahent stwierdziłam nieprawidłowiści i zareklamowałam faktury. Otrzymałam odpowiedź że kompensata została podpisana (na ksero widzę podpis mojego pracownika) i że to stanowi potwierdzenie iż zgodziliśmy się na obciążenia. Proszę o informację co w tej sytuacji mogę zrobić, czy faktycznie podpis pracownika na kompensacie uniemożliwia mi proces reklamacji faktur? pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co do zasady nie. Podpis pracownika potwierdza tylko odbiór oświadczenia o kompensacie, a nie uznanie roszczenia, ale dla pewności trzeba się zapoznać z podpisanym dokumentem i ustalić w jakim zakresie pracownik Państwa reprezentował. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Podpis pracownika w żaden sposób nie zamyka drogi do kwestionowania wysokości kwoty na fakturach.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.