Pytanie z dnia 02 września 2018

Witam,
Mój problem dotyczy US. Trzy miesiące temu zostało zablokowane moje konto bankowe. Kwota, która została mi przelana od firmy X została zamrożona przez US a konto całkowicie zablokowane przez bank. Gdy się o tym dowiedziałam wpłaciłam wymagana kwotę jako domniemanie niewinności do US. Kwota ta miała zostać zajęta, natomiast miało być odblokowane konto. Niestety nie zostało nic odblokowane, wrecz przeciwnie.
Od 2 tyg dostaję informację od US, żebym pojawiła się w urzędzie ponieważ sprawa jest zakończona. Gdy tam zachodzę okazuje się, ze nic sie w mojej sprawie nie ruszyło.
US sprawdził wszystkie moje dokumenty, stwierdzili, ze wszystko jest ok. Dlaczego jeszcze nie odblokowali mojego konta? Dlaczego za każdym razem kiedy pójdę do okienka po wpłacona kwotę jako domniemanie niewinności kwota ta nie jest rozblokowana?
Bardzo proszę o radę.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.