Pytanie z dnia 29 maja 2017
Witam,
Mój problem polega na tym, iż zakupiłam buty (skórzane) pochodziłam w nich tydzień czasu i rozleiły mi się na bokach zarówno jeden jak i drugi. odesłalam je na rekalamację, oczywiscie zadałam zwrotu pieniedzy. ale z racji tego, że mogly zostac naprawione. Naprawili je. Tydzien po zwrocie to samo... buty w tym samym miescu rozklejone ( dodam ze skleili je bialym klejem,) Wysłalam je na rekalamacje raz jeszcze. Dzis uzyskałam odp od rzecznika ze nie moga uznac moich zadan gdyz wada nie jest istotna... smiech na sali. Bardzo proszę o informację co mogę zrobic w takiej sytuacji. Pozdrawiam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, od jakiego rzecznika otrzymała Pani odpowiedź ? Od Rzecznika Praw Konsumentów ? O co dokładnie Pani wnosiła ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.