Pytanie z dnia 26 marca 2018
witam mój problem polega na tym że w listopadzie 2017 roku zakupiłam na raty laptopa niestety laptop po kilku dniach od zakupu został zareklamowany ze wzgledu na to że miał zużycie dysku 100% i wiesza się przy dłuższej pracy towar zareklamowałam już 4 razy i cały czas jest w naprawach usterka nie zostaje usunięta wymieniaja w nim dysk co i tak nie skutkuje poprawą pracy sprzętu nie wiem co mam robić bo laptopa miałam może tydzień a tak jest cały czas w naprawie żądałam wymiany na nowy sprzet to moję żądania nie zostały wysłuchane wymieniono procesor co i tak nie poprawiło jakości użytkowania lapotopa w media markt pytajac sie co mam robić bo to nie ma sensu że złoże kolejną reklamację usłyszałam że mam sie kontaktować z producentem laptopa ale przecież ja u niego nie kupowałam a w sklepie cooo robić bo już nie mam sił na kłótnie z pracownikami dodam że laptop był brany na raty czy w takim przypadku mogę żądać zwrotu pieniedzy tych które już wpłaciłam i spłaty tego laptopa?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, podstawowe pytanie: czy reklamacje zgłaszała Pani z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.