Pytanie z dnia 26 marca 2018

witam mój problem polega na tym że w listopadzie 2017 roku zakupiłam na raty laptopa niestety laptop po kilku dniach od zakupu został zareklamowany ze wzgledu na to że miał zużycie dysku 100% i wiesza się przy dłuższej pracy towar zareklamowałam już 4 razy i cały czas jest w naprawach usterka nie zostaje usunięta wymieniaja w nim dysk co i tak nie skutkuje poprawą pracy sprzętu nie wiem co mam robić bo laptopa miałam może tydzień a tak jest cały czas w naprawie żądałam wymiany na nowy sprzet to moję żądania nie zostały wysłuchane wymieniono procesor co i tak nie poprawiło jakości użytkowania lapotopa w media markt pytajac sie co mam robić bo to nie ma sensu że złoże kolejną reklamację usłyszałam że mam sie kontaktować z producentem laptopa ale przecież ja u niego nie kupowałam a w sklepie cooo robić bo już nie mam sił na kłótnie z pracownikami dodam że laptop był brany na raty czy w takim przypadku mogę żądać zwrotu pieniedzy tych które już wpłaciłam i spłaty tego laptopa?

Dzień dobry, podstawowe pytanie: czy reklamacje zgłaszała Pani z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 marca 2018 10:12 Zmodyfikowano dnia: 27 marca 2018 10:12 Obejrzało: 319 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.