Pytanie z dnia 05 maja 2017
Witam,
Mój problem polega na tym, że zamówiłam towar w sklepie internetowym(prawdopodobnie jest nie uczciwy) zapłaciłam za towar przelewem, paczka przyszła ale za porbaniem , nie przyjęłam paczki, ponieważ było już zapłacone, próbowałam kontaktować się ze sprzedawcą, ale niestety bez skutecznie. Co mogę zrobić aby odzywskać pieniądze która zapąłciłam przelewem za towar ?
Pzodrawiam,
Karolina
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pani wezwać sprzedawcę do zrealizowania umowy lub odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.