Pytanie z dnia 05 maja 2017

Witam,

Mój problem polega na tym, że zamówiłam towar w sklepie internetowym(prawdopodobnie jest nie uczciwy) zapłaciłam za towar przelewem, paczka przyszła ale za porbaniem , nie przyjęłam paczki, ponieważ było już zapłacone, próbowałam kontaktować się ze sprzedawcą, ale niestety bez skutecznie. Co mogę zrobić aby odzywskać pieniądze która zapąłciłam przelewem za towar ?

Pzodrawiam,
Karolina

Dzień dobry, może Pani wezwać sprzedawcę do zrealizowania umowy lub odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2017 13:45 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2017 13:45 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.