Pytanie z dnia 05 marca 2018
Witam. Mój problem wygląda następująco. Zostałam ofiarą oszustwa internetowego. 03.03.2018r. Zamówiłam buty na podejrzanej stronie (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałam). Strata wyniosła niewiele - 179.99 zł. Czuję się pokrzywdzona i chciałabym dostać zwrot pieniędzy. Kontakt z nimi przez e-mail nie przyniósł żadnych rezultatów. Nie dostałam żadnych wiadomości zwrotnych na moje prośby. Ich firma nie istnieje w Polsce, a ich pośrednik sprzedaży prawdopodobnie również nie istnieje. Moje pytanie brzmi następująco. Co mam zrobić w tym przypadku? Zgłosić gdzieś ową sprawę? Jestem zdeperowana w tym momencie.. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Robert Głowacki Adwokat (Od 2014)
Robert Głowacki i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp.k.
Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa
Szanowna Pani, najlepiej w tej sytuacji, żeby udała się Pani na najbliższy komisariat Policji i złożyła ustne zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa na Pani szkodę. Warto zrobić zrzut ekranu strony internetowej, z której Pani zamawiała buty, wydrukować maile, które Pani otrzymała, a gdzie podany był numer konta, a także wydrukować potwierdzenie przelewu wpłaconej przez Panią kwoty. Warto poszukać na forach internetowych informacji czy inne osoby również nie padły ofiarą oszustwa z tej strony internetowej, a jeśli tak to najlepiej też zrobić zrzuty ekranu postów na forum. Proszę też pamiętać, żeby Pani oświadczyła do protokołu, że domaga się naprawienia wyrządzonej Pani przestępstwem szkody.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.