Pytanie z dnia 26 listopada 2015

Witam,
Moja firma ogłosiła, że będzie dokonywać zwolnień grupowych.
Obecnie pracuję na stanowisku księgowego. Do zakresu moich obowiązków należało księgowanie wyciagu bankowego, faktur, korekt itp. Zakres moich obowiazków nigdzie nie został określony na piśnie, ani w umowie ani w aneksie. Obecnie po ogloszeniu zwolnien niektorzy pracownicy już zrezygnowali z pracy. Czy mój przełozony może zmienić mój zakres obiwiązków? Jestem na 3 miesięcznym wypowiedzeniu umowy o pracy (z winy pracodawcy) Pracodawca wymaga ode mnie abym dokonywał dodatkowo przelewy bankowe, czyli płatnosci do dostawców za faktury. Nigdy tego nierobiłem, Obecnie jestem w stresie zwiazanych z tym iż za 3 mc nie bede mieć pracy a dodatkowo pracodawca wymaga abym nauczył się czegoś nowego i brał odpowiedzialnść za dokonywane przelewy na duże kwoty. Czy mogę odmówić wykonywania nowego polecenia?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.