Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Witam, moja mama pracuje w spółdzielni w sklepie należącym do gminnej spółdzielni. Prezes owej spółdzielni nie podpisał umowy na odbiór śmieci, zamiast tego chce oddawać te śmieci na recykling. W związku z tym obarczył pracownice następującymi obowiązkami:
- segregacja folii kolorami
-targanie pudeł tekturowych oraz ważenie ich
- "grzebaniem" w koszach wystawionych na zewnątrz (odzielanie butelek, puszek, itp.)
-prowadzenie dokumentacji z tym związanej. W zakresie czynności pracownika podpisanym przez moją mamę oraz prezesa widnieje pozycja "czuwanie nad utrzymaniem porządku i czystości w sklepie". Czy prezes ma prawo egzekwować powyższe obowiązki w związku z tym podpunktem?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.