Pytanie z dnia 05 maja 2016
Witam moje pytanie związane jest z prawem konsumenta,sytuacja wygląda tak 13.04.16 około godz. 20 zakupiłam zapalniczkę o wartości 179zł.Po powrocie do domu podczas pierwszego użytkowania z zapalniczki warstwami zaczął schodzić lakier,od razu zareklamowałam zapalniczkę Pani oświadczyła mi że mogę zrobić to u nich lub sama ponieważ zapalniczkę trzeba wysłać do firmy Zippo gdyż oni sami tego nie rozpatrzą i nie wie kiedy uzyskamy odpowiedź. Według zgłoszenia termin rozpatrzenia to 28.04.16 ale do tej pory pani nic nie wie i mówi że to nie jej wina i mamy czekać.Co mogę zrobić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, z rękojmi powinna Pani korzystać u sprzedawcy. Skoro złożyła Pani reklamację u producenta, jak mniemam skorzystała z gwarancji. Proszę więc sprawdzić dokument gwarancyjny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.