Pytanie z dnia 23 października 2018

Witam,
Mojemu ojcu zmarł ojciec czyli mój dziadek dnia 1 października br. Złożył do ubezpieczalni potrzebne dokumenty aby otrzymać odszkodowanie po jego śmierci. Dostał pismo że nie otrzyma wypłaty odszkodowania ponieważ pieniądze za ubezpieczenie wpłynęły z zakładu pracy dopiero 10 października czyli tak jakby przez 10 dni nie był ubezpieczony? Czy tak można? Nie było ciągłości ubezpieczenia? A co jeśli by w tym czasie jemu się coś stało? Też by nie dostał odszkodowania? Czy można coś jeszcze w tej sprawie zrobić?

Dzień dobry, niezbędne byłoby zapoznanie się z umową ubezpieczenia oraz ogólnymi warunkami umów, które mają do niej zastosowanie. Pozdrawiam Bartosz Kowalak www.kacprzak.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 października 2018 14:47 Zmodyfikowano dnia: 23 października 2018 14:47 Obejrzało: 226 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w mojej opinii ubezpieczenie powinno być ciągle aktywne niezależnie od dokonania wpłaty przez zakład pracy. W celu wydania pogłębionej opinii musiałbym zanalizować dokumenty. W razie pytań jestem do dyspozycji. Z poważaniem Marcin Kamiński Radca Prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 listopada 2018 13:15 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2018 13:15 Obejrzało: 204 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.