Pytanie z dnia 23 października 2018
Witam,
Mojemu ojcu zmarł ojciec czyli mój dziadek dnia 1 października br. Złożył do ubezpieczalni potrzebne dokumenty aby otrzymać odszkodowanie po jego śmierci. Dostał pismo że nie otrzyma wypłaty odszkodowania ponieważ pieniądze za ubezpieczenie wpłynęły z zakładu pracy dopiero 10 października czyli tak jakby przez 10 dni nie był ubezpieczony? Czy tak można? Nie było ciągłości ubezpieczenia? A co jeśli by w tym czasie jemu się coś stało? Też by nie dostał odszkodowania? Czy można coś jeszcze w tej sprawie zrobić?
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, niezbędne byłoby zapoznanie się z umową ubezpieczenia oraz ogólnymi warunkami umów, które mają do niej zastosowanie. Pozdrawiam Bartosz Kowalak www.kacprzak.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kamiński Radca prawny (Od 2017)
Radca Prawny Marcin Kamiński
Kościuszki 10 lok. 1, 05-500 Piaseczno
Dzień dobry, w mojej opinii ubezpieczenie powinno być ciągle aktywne niezależnie od dokonania wpłaty przez zakład pracy. W celu wydania pogłębionej opinii musiałbym zanalizować dokumenty. W razie pytań jestem do dyspozycji. Z poważaniem Marcin Kamiński Radca Prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.